Neuvěřitelné tipy randění: Můžete se dotýkat, ale nemluvit!

Post date:

Author:

Category:

V současnosti se věru nerandil tak jak to známe z minulosti. Nesmělé setkání na lavičce v parku vyměnili způsoby, které by nám před několika lety ani nenapadly. Pokud nemáte partnera a rádi byste se seznámili, nechte se inspirovat náměty, při kterých se určitě i zabavíte.

Tiché rande

Zajímavým typem randění je speed dating, při kterém je zakázáno konverzovat. Funguje to jednoduše. 12 až 20 účastníků se pomalu “rozehřeje” pomocí relaxačních a dechových cvičení, naladí se na sebe a pustí se do seznamování. Dvojice se střídají, každá spolu smí strávit minutu. Dovolené je gestikulovat, dělat grimasy, smát se, jemně se dotknout, dívat do očí a když je už zcela “nejhorší”, mohou si napsat kratičkou zprávu na papír. No mluvit je přísně zakázáno.

Tento nápad vznikl v souvislosti se zjištěním psychologů, že během verbální komunikace máme tendenci mnohé řečeno věci filtrovat, přeslechnout zda nevěnovat jim pozornost. Filtrovat pocity a vjemy je mnohem obtížnější, navíc, pokud nemůžete používat slova. Prostě jen cítíte. Takové seznámení přináší zcela jinou úroveň vjemu a zážitku, protože při něm zapojujeme do činnosti více vjemů a komunikačních kanálů. Podle autorů tohoto typu randění se do seznamování vrací trochu lidskosti.

Seznamování prostřednictvím trička

V módě je i trochu jiný druh poznávání se bez slov. V hlavní roli je tentokrát tělesný pach. Abyste mohli absolvoval takový seznamovací pokus, musíte se zúčastnit “feromonových” party. Trend doputoval do Evropy z USA, přičemž hitem je hlavně v Londýně.
Na první pohled jde jakoby o nějakou drogovou seanci, protože strkáte nos do sáčku a nasáváte z něj pach. Party je ale zcela legální, neboť v sáčku se nachází obnošené tričko. Princip rande je založen na myšlence, že tělesný pach hraje klíčovou roli při výběru partnera.

Účastníci rande nejprve spí tři noci po sobě v tričku, přičemž nesmí používat žádný parfém ani sprej. Pak přijdou na party, vloží tričko do sáčku, očíslují ho a označí barvou – modrá pro chlapce, růžová pro dívky. Je to neuvěřitelné, ale funguje to, říkají provozovatelé těchto randění. Podle odborníků ti, kteří se sladí v “pachové stopě” mají větší pravděpodobnost překlenout i problémy a konflikty, protože je k sobě táhne neviditelné pouto chemie.

Rande v trojici nebo čtveřici

Dalším typem atypického randění je setkání tří nebo čtyř lidí. Jeho vyznavači argumentují tím, že pokud se setká dvojice, je to buď nebo. Většinou je to trapas, dvojice si spolu “nesedne” a v podstatě pouze zabily drahocenný čas. Vynalézavci, aby eliminovali riziko trapasu na minimum, proto přišli s nápadem, aby se na rande zúčastnil ne pár, ale více lidí – buď 1 dívka a 2-3 chlapci nebo 1 kluk a 2-3 dívky.

Zvýší se tím pravděpodobnost, že mezi třemi klukama se najde ten, který dívce bude vyhovovat nebo naopak. Je to úspora času a ti, kteří budou bojovat o “srdce” chlapce či dívky mají možnost předvést se v tom nejlepším světle, ale zároveň ukázat jak umí pracovat s akceptací jiných, tolerancí, jak se umí prosadit a podobně. Člověk, který si vybírá zas získá ucelenější pohled na chování nápadníků, neboť jejich uvidí v interakci s jinými lidmi.

INSTAGRAM

Margaret Higginsová Sangerová

Margaret Sanger Huggins byla průkopnicí v oblasti spektroskopie. Na základě spektrální klasifikace sestavila atlas hvězd.

7 nejlepších potravin pro zdravé oči

Stárnutí zraku do značné míry závisí na životosprávy. Co třeba jíst, abyste dlouho dobře viděli?

Antibiotika z přírody: Po kterých bylinkách budete fit?

Pokud onemocníte, nesahejte hned po lécích. Také některé přírodní prostředky mají silný antibiotický účinek. Nejenže...

Kaligrafie a její zajímavosti

Kaligrafie se ve východních zemích považuje za velmi cenné umění. U nás se kaligrafie stala koníčkem mnoha lidí. Ovšem jsou tu i...

Speciality české kuchyně nás nikdy nenechají chladnými

S manželem se považujeme za gurmány, kteří velmi rádi ochutnávají jídlo všeho druhu. Za svůj život jsme ochutnali téměř všechny světové kuchyně, a...

Sledování cen konkurence vás postrčí o krůček dopředu před ostatní

Budování značky je přidanou hodnotou k produktům, které nabízíte, nebo službám, jež chcete poskytnout spotřebitelům. Nejde o pouhý výrobek zhotovený v továrně,...