Možná že i vy zrovna hledáte nějakého toho SEO konzultanta, který bude schopný a pomůže vám za jakoukoliv cenu. Najít ale takového, který vám pomůže získat co nejvíce návštěvníků na vašem webu, nemusí být nic jednoduchého. Často je tím důvodem ale to, že samotný kupující ani sám neví, co by chtěl nebo potřebuje. Často ani neví, jak SEO ve skutečnosti funguje a toho někteří dost využívají, aby z toho měli zisk.
Určitě je pochopitelné, že lidé, kteří nemají znalost SEO sáhnou vedle, protože neví, co SEO všechno dokáže nebo nedokáže, jaká je cena apod.
Pokud se při výběru vašeho nového SEO specialisty nechcete spálit, pak byste si vy sami měli ujasnit, proč vlastně SEO chcete a co od toho očekáváte. Vždy byste si měli poptat více než jednoho konzultanta a reálně se s nimi sejít. Takový správný specialista by se vás měl dost vyptávat a to nejen na váš byznys, nebo jakým způsobem vyděláváte peníze.
Měli byste se ptát na to, jak vlastě bude s prací na vašem webu postupovat. Pokud budou jeho kroky smysluplné, pak si můžete být jisti, že vše půjde dobrým směrem.
Je dobré zajímat se také o zkušenosti člověka, který na projektu bude pracovat.
Pozor! Je třeba zajímat se také o reference firmy. Nejlepší bude, když si o firmě pozjišťujete alespoň pár informací.
Varovných signálů, jak poznat, že SEO konzultant nebude moc dobrý, je hned několik. Pokud se s nimi setkáte, raději byste měli dát ruce pryč. Poznáte je tak, že se daný konzultant nebude vyptávat na váš byznys, nebude se zajímat o zákazníky, naslibuje vám, že nepotřebuje, abyste něco na webu přidali nebo změnili, bude vám slibovat nízkou cenu, výsledky budou do pár dnů, naslibuje vám hned první příčky v Google apod.
Pokud se setkáte s něčím takovým, opravdu od toho dejte ruce pryč, dokud je čas. Takový člověk vám vážně nepomůže. Ba právě naopak.