Sledování cen konkurence vás postrčí o krůček dopředu před ostatní

Post date:

Author:

Category:

Budování značky je přidanou hodnotou k produktům, které nabízíte, nebo službám, jež chcete poskytnout spotřebitelům. Nejde o pouhý výrobek zhotovený v továrně, ten si zákazník koupí možná i u konkurence. Jde o dobrý vztah se spotřebiteli, jejž vybudujete právě značkou. A na tuto skutečnost většina majitelů a správců e-shopů v České republice podceňuje. Sledování cen konkurence v dlouhodobém horizontu, vaše dynamické přeceňování jsou samozřejmě klíčem k úspěchu především, co se týče vystavění sympatického vztahu mezi klientem a vámi. Monitoring cen konkurence lze zajistit s pomocí jednoduché, a přesto účinné technologie.

Hýčkejte si věrné zákazníky, budou se k vám rádi vracet

Pro dynamické přeceňování se na jednotlivé internetové prodejny sestaví unikátní systém, který bude fungovat ihned po spuštění. Jeho obsluha je jednoduchá. Nejprve se pro daný e-shop sestaví analytická kostka optimalizovaná pro cenotvorbu. Spustí se analytická konzole pro tvorbu strategií a reportů pro jednoduché sledování cen konkurence. S pomocí robotů se stahují ceny u konkurence, a to ve více než devíti zemích, několikrát. Systém dovede monitorovat návštěvnost bez agregace s pomocí HW loadbalancingových serverů. Výkonné cenové strategie jsou postaveny na bázi strojového učení, rule flow, MAP policy anebo skladovosti.
Inteligentní systém je během maximálně dvou dnů převeden na váš e-shop a vy si tak jednoduše zjišťujete pohyb cen u konkurence, vlastní návštěvnost a dovedete následně snáze a pružně reagovat na chování spotřebitelů. V rámci tohoto sledování můžete okamžitě zahájit přeceňování, snížit cenu, označit určité zboží štítky ‚sleva‘ nebo ‚akce‘, nabídnete dopravu zdarma, případně prodloužíte záruční lhůtu. Na tyto důležité aspekty zákazníci slyší. Nezapomeňte na komunikaci se zákazníky. V současné době, kdy se díky technologiím zlepšily cesty pro komunikaci, je jednoduché být s pomocí chatu, sociálních sítí, diskuzí či reakcí u produktů dát klientům možnost se zeptat, chválit a někdy i kritizovat. Proto jsou důležité i potvrzovací e-maily či možnost sledování cesty produktu od vás k zákazníkovi domů. Velkou roli hrají i detaily. Hýčkejte si své klienty, přibalte jim do balíčku malou pozornost nebo kupon na slevu při dalším nákupu. Pokud jim dodáte pocitu důležitosti, budou mít vaši značku rádi, budou se na webové stránky vracet i váš obchod doporučovat.

HP EliteBook 840 G3

0
Čtrnáctipalcový notebook z takzvané business modelové řady EliteBook toho přináší více než dost. Pojďme si o něm...

Už z něj nejste taková paf, jako na začátku?

0
Co jste všechno věděli o nevěře, dokud jste se ji rozhodli vyzkoušet na vlastní kůži? Milovat znamená...

Karlštejn je místem opředeným legendami. Co o něm možná nevíte?

0
Jen málokterý středověký hrad má tak zvučné jméno jako Karlštejn, jehož základní kámen byl položen před téměř sedmi sty...